Tým Nutsman se představuje: Co obnáší práce zákaznického servisu?
Přemýšleli jste někdy, co vše obnáší práce zákaznického servisu? Naše Ivka vám svou práci přiblíží. Zjistíte, jak často je v kontaktu s našimi zákazníky nebo třeba jaký je její nejoblíbenější produkt.
Co tvá pozice obnáší? Popiš nám svůj běžný pracovní den.
Každý den začínám v 5 hodin ráno kontrolou, co se stalo v noci. Vyřizuji e-maily a objednávky, které si mohou zákazníci vytvořit nejen přes náš e-shop, ale také telefonicky každý všední den do 17:00 hodin. Upravuji objednávky dle požadavků zákazníků – například odebírám či přidávám produkty v již vytvořené objednávce, provádím změnu plateb apod. Zajišťuji dopravu, řeším případné reklamace a jsem ve stálém kontaktu se skladem.
Kvůli čemu se na tebe zákazníci nejčastěji obrací?
Nejčastěji mě kontaktují kvůli různým změnám v objednávkách, nepovedeným platbám a často se informují o dostupnosti určitých produktů či o doručení jejich objednávky. A tedy také si telefonicky objednávají.
Kolik telefonátů během dne průměrně řešíš?
Je to různé. Průměrně si myslím, že přes 50 telefonátů denně. Ale třeba v předvánočním čase se počet výrazně zvýšil, měla jsem i přes 100 telefonátů během jediného dne.
Je těžké vždy vyhovět požadavkům zákazníků?
Ani ne, s většinou lidí se dá domluvit lehce. Jen mě třeba teď napadá, že mě občas zákazníci kontaktují, že by do své objednávky chtěli přidat další produkt. Ale jakmile je objednávka ve čtečkách, není v mých silách ji změnit. Pak se snažím řešit to jinak.
Setkala ses už s nějakým nereálným požadavkem, kterému nebylo možné vyhovět?
Akorát si vzpomínám, že krátce před Silvestrem mě kontaktoval zákazník, jehož objednávka byla již předána dopravci, že by chtěl změnit místo dodání. S tím jsem již bohužel nemohla nic udělat.
Jeden z majitelů je tvůj syn. Jaké je pracovat se synem?
Začátky nebyly vůbec lehké. Syn to se mnou neměl jednoduché, musel mě vše učit a samozřejmě mi chvíli trvalo, než jsem si vše osvojila. Jinak se mi s ním pracuje ale dobře. Má ke mně stejný přístup jako k ostatním zaměstnancům. Snažíme se oddělit práci a soukromí.
Který je tvůj nejoblíbenější produkt?
Mám ráda obecně sušené ovoce. Ale asi úplně nejradši mám kešu oříšky a pistácie.